|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۲
کد خبر: ۳۴۰۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی، با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر در فضای مجازی نیز امکان پذیر است، یادآور شد: جوانان انقلابی با حضور موثر و آگاهانه در فضای مجازی به جهاد تبیین بپردازند.

حجت‌الاسلام والمسلمین روح الله حریزاوی در آیین ختتامیه دومین جشنواره استانی رسانه‌ای «حبیب» که در تالار مرکزی رشت برگزار شد، جهاد تبیین را یکی از مطالبات رهبر انقلاب دانست و اظهار کرد: جهاد تبیین ماموریت امروز جوانان مومن انقلابی است که باید به قوریت در دستور کار قرار گیرد.

وی یکی از اولویت های جهاد تبیین را در مبانی اسلام ناب دانست و افزود: اسلام مد نظر امام و رهبری همان اسلام ناب است.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی، با بیان اینکه آرمان انقلاب ما احیای اسلام ناب است، تصریح کرد: پاسخ به شبهات دشمنان نوعی وظیفه شرعی است.

حجت الاسلام حریزاوی، مقابله با توطئه های دشمن در عرصه های فرهنگی و اجتماعی و سیاسی و اقتصادی را نیازمند روحیه جهادی و انقلابی دانست و گفت: جهاد تبیین وابسته به بودجه های دولتی نیست و باید آحاد جامعه اسلامی در آن نقش داشته باشند.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر در فضای مجازی نیز امکان پذیر است، یادآور شد: جوانان انقلابی با حضور موثر و آگاهانه در فضای مجازی به جهاد تبیین بپردازند.

حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان نیز، هدف از برگزاری جشنواره رسانه ای حبیب را تحقق منویات رهبر انقلاب دانست و بیان کرد: رسانه یکی از مهمترین ابزارهای جنگ نرم در دنیای امروز است.

وی شبهه افکنی را یکی از توطئه های دشمن به ویژه در فضای رسانه دانست و افزود: جشنواره حبیب در دوران مقابله حق و باطل و شبیخون فرهنگی دشمن، به تقویت هویت ایرانی اسلامی کمک می کند و می خواهد اهل ایمان به ابزار رسانه مجهز شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، از ارسال ۵۱۲ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره رسانه ای حبیب خبر داد و بیان کرد: گیلان ۱۷۵ تشکل و هیئت مذهبی دارد و لذا بسترسازی بریا تولید بیش از پیش آثار فرهنگی و رسانه ای در این حوزه می‌تواند هجمه‌های فرهنگی دشمن را بی اثر سازد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین